Friday 5 August 2011

die Queen se verjaar-naweek

Hier is dit koud en baie nat..Ons kuier vir die naweek in Sydney..Die koningin verjaar mos eenkeer per jaar en die ou Ozzies het so min om oor af te vat dat hulle die geleentheid gebruik om kastig eenkeer per jaar die verjaardag met 'n langnaweek te vier. In ons omgewing is dit eintliik baie meer oor die begin van die ski-seisoen. Dis 'n hengse storie en daar word vir weke vooraf oor die verkeer-stories gepraat. Double-demerits geld vir daai tyd wat spoed en sitplekgordels aanbetref. Dis altwee groot stories hier. Alle passasiers moet ook gestrap wees. G'n ding soos twee seuntjies agter in die kattebak van die hatch-kar nie. Ons het dit soms gedoen as ons baie maters van Ancke saamgery het, maar hier is g'n sulke dinge nie. Die dat ek so bly is oor my nuwe kar met sewe sitplekke. 'n Donkerblou Holden Zafira. Julle ken dit as Opel Zafira. Uitstekende koop. Spotless toestand. Lyk nes Rina se kar en Riette se oue.
Sjie wat 'n storie om 'n kar te kry. Want ek het nog nie juis 'n vreeslike inkomste nie en mens moes maar kyk vir wat jy kan bekostig, maar dan aan die anderkant ook jou gesin se behoeftes. Die Here is getrou en het weer perfek voorsien.

Om nou terug te kom na Sydney. Ai mense... dis 'n mooi plek. En die mooi mense met hulle stylvolle uitrustings. Sjoe.
Ons het gisteraand met Hanna, ons ou maat van Perth gekuier. Sy is hier die 'n konferensie, so ons het haar in die stad gekry en lekker saamge-eet en na die operahuis in die reen staan en kyk, en roomys ge-eet en allerhande lekker dinge.

Vir die langnaweerk is daar 'n "Festival of lights, music ans ideas" aan die gang, en die hele hawe is 'n feestelikheid. Daar is orals musiek, konserte, orkeste, vuur-artieste, waterfonteine wat spuit, lig-installasies en die hoogtepunt is die laser vertoning teen die operahuis. EK het probeer fotos neem maar dit kannie die ongelooflike ervaring vasvang nie.
Gelukkig kom ons van Canberra af en weet om warm aan te trek, want koud en nat is 'n kwaai kombinasie.

Laat ek julle vertel van my werk: What a strange person. Dis 'n klein praktyk, net die een argitek, Geoff, sy regterhand, Alex, wat 'n indoniesiese agtergrond het en Presies soos Tiger Woods lyk, net 'n spierwit vel en woeste deurmekaar hare, dan ek en dan ook 'n oulike vrou Susan wat twee dae per week inkom, en glad nie kan tik nie, maar wat al die finansiele sake hanteer. Mense en is hierdie spulletjie vir jou over-organised. regtig. As jy soggens begin werk, maak jy jou tydstaat op Excel oop op die eenskerm en jou tekenprogram op die ander, en daarvandaan teken jy elke 15minute jou tyd aan. As jy teegedrink het dan teken jy dit so aan. Alles werk in eenhede van vyftienminute, billable of non-billable. Dit maak my moeg! Maar dir hou mens op jou tone en daar word die minimum rondgehang. EK eet my lunch by my tafel en so kry ek my 6 ure van 9 tot 3 in. Geoff is bitter vreemd. Hy het oe soos 'n skaap... so glaserig en dooierig, en psigopaterig. Hy se hy is 'n Christen. gaan glo kerk toe, was vroeer baie betrokke by youth groups ens, maar woon esoteriese klasse by, is 'n freemason en skree heeldag en aldag op die honde.
Maar ons kan musiek van sy Ipod af luister, lekker hard ook, en dis my soortvan musieke. Snags los hy die ligte aan en die hoonde slaap in die kantoor, en hy sit klassieke musiek kliphard aan. hy se dit jaag die skelms weg. Nie dat ek al ooit van 'n inbraak gehoor het hier nie... maar dis nou sy ding. Soggens tot 10h moet ons almal klassieke musiek luister, en daarna begin die rock-klanke. 10h30 moet jy teedrink met hom en die ander by die tafel in die middel vand ie vertrek. Gelukkig het hy 'n lekker cappucinomasjien en het ek nog nie 'n beurt gehad om morning tea te maak nie, so ek word bedien met Cappucino. Sal seker nog by morning tea kom. Moet ooknie dink jy vra iemand iets vra daai tyd nie, hy antwoord jou net dat hy nie nou kan help nie. hy maak morning tea. Klaar. Susan is ook kostelik. Sy dra geen jas nie, net 'n "jumper" wat sy "do up tight" as dit koud raak. Sy dink die kerk is 'n verspotte besigheid, Geoff se sy is 'n ateis, en sy voel nie daaroor sleg nie, en sy is 'n firm believer in the institution of marriage" Sy haat Vrydae, want dan maak sy huis skoon. EK vind hierdie mense koddig.

Ons klomp:
Ons het uiteindelik die stap geneem en sateliet TV aangeskaf. Ons kan dit net nie meer vat om niks rugby te kyk nie. Natuurlik kom Disney- en Nicolodeon baie meer voor op die skerm, want ons grootmense kan net op sekere regtig afgemete tye bekostig om voor die tv te le, want daar is baie om te doen en net soveel ure per dag. Het ek julle vertel Herman het alweer vinnig vinnig vir hom 'n coachig jobbie gekry. Hy coach van 18h00 tot 19h30 by Grammar School. Laerskool kinders wat style ontwikkel. Absolute nommerpas job vir hom. Hy kry nog nie geld daarvoor nie, want die VISA vereis dat hy nie 'n ander werk as "Religious Work" mag doen nie. Maar hulle bere dit vir hom in 'n rekening, so oor so 6-8 maande wanneer ons dink ons Permanent Residence afgehandel gaan wees, dan kry ons 'n lekker neseier en dan gaat ons pret he man.
Ons sukkel nog biki met ons ure in die dag. Mens staan heelwat later op, en gaan slaap ook later. Die kids en werk begin eers 9h, maar dit loop tot 15h. Dan is dit huiswerk en klein ietsie eet, want teen 17h20 moet ons alweer aandete eet, want Herman ry 10 voor ses swem toe. Hy kom eers 1/4 voor 8 saans terug, en dis te laat vir eet. So alles is biki vreemd en die kids is honger vir beskuit teen 9h. Dan is hulle ook nog wawyd wakker, want hulle staan so laat op dat hulle nou heelwat later wil gaan slaap.Op die dae wat ek werk is die slow-cooker dus die lifesaver... ja dis my nuwe bestevriendin... saam met my wolsokkies en Woolies thermal spencers.
Ancke is nog net 5 cm korter as ek en kyk my so te se in die oe. Ons is nou op 'n punt waar ons boots kan koop en dit deel. So ook met baadjies en jasse... sy dink natuurlik net die jasse wat vir my mooi is is regtig outyds.Die seuns is nou werklik ook nie meer klein nie, ek moet nog my kop daarrondom kry. Mamma se babas!

Roxy kom oor biki meer as 2 weke "huistoe". Ai die opgewondenheid styg daagliks. Ancke gaan selfs die dag uit die skool gehaal word om saam met Herman Sydney toe te ry om die ou dingetjie te kry.
Seeya!!!

No comments: