Friday 5 August 2011

thunder-snow

Holy cow mense!!!

Al ooit gehoor van “thunder-snow”? Wel dis wat hulle vandag verwag oor die berge hier om ons. Oppad werk toe het ek oor die meer gery en kon nie glo watter “branders “ daar oor die gewoonlik salige water woel nie. Daar waai ook aaneenlopende fyn ys en reen so amper horisontaal orals. Die wind wat hulle vandag verwag word geskat so 110km/h. Daar is ook blizzards oornag oor Victoria opgemerk en die ysige weer het ons vanoggend getref. Maks. Temp voorspel vir vandag is 8 grade C.
EK is vandag vir my tweede dag by die vreemde nuwe werk. 9vm tot 3nm. Skoolure. 5 dae per week. In ons taal...halfdag. Absoluut fantastiese konsep! Hier in Oz is dit niks vreemd nie, en mens kan self sook net sekere dae van die week werk! Nou nie soos daar in Pta nie.  Hier is altesaam 13 mense in die kantoor en almal is woes besig en woel vreeslik vanoggend en hulle het blykbaar vergeet dat ek hier sit en wag vir instruksie, die dat ek nou maar aan ’n geskrif vir julle werk.

Ek was gou voor werk by die ortodontis, en daar is dalk goeei nuus. EK mag dalk oor vier weke “wireless” wees. Hy gaan ook vir my die ongelyke onderkante biki polish dat ek soos ’n lopende picket-fence kan lyk en miskien, afhangende van die vlekke na die “applications” gaan ons ook ’n whitening inwerk. Man dan gaan ek darem ’n model-smile he. Maar die model-lyf is nog nie daar nie. Ja net een persoon het tips gestuur (dankie Elise!!!) en ek vrees, oefen het nog nie gerealiseer nie.
Dit lykmy dat my reputasie my agtervolg en ek werk alweer aan ’n kerk. Die keer ’n meer charismatiese soort, en hoe klein is die wereld nie maar nie. Die kerk/klient is die skoolhoof van Ancke se skool ( Emaus Christian School) se vrou. SY is die Senior Pastor van die Christian City Church, in kort sommer de C3 Chruch genoem. Ons eie weergawe van ’n klein Hillsongs hier in Canberra. Ons sal as dit eers klaar is biki daar gaan kerk in die aande. Ons het regtig biki lewe nodig. Hierdie “hiems” wat die oumense sing in ons kerk is regtigwaar nie oral ewe opbouend en verkwikkend nie. Ook moet ek darem se dat dit lekker is om te kan se dat mens tog orals iets leer. Dis heerlik om aan te voel hoe ek net goed raaksien en bevraagteken in die ontwerp omdat ek al daarmee tedoene gehad het. EK moet ook se dat dit waarskynlik heelwat daarmee te doene het dat ek self heel na aan die “backstage” van om ’n kerk te “run” beweeg het tot noutoe, met Herman se werk by Oosterlig.

Saam met my het ’n ou begin wat ’n Architectural Graduate is, kom van Victoria af. Hy was ’n arme slagoffer van die “GFC” (Global Fiancial Crisis, skies vir die wat dit in elk geval geweet het!!!) en het vir die laaste 18maande 2de-handse Subaru’s  verkoop. Wel in aggenome dat ek baie amper skêre opgeneem het en haarkapper-apprentice geword het, is dit seker nie so snaaks dat mense uit hulle veld sal venture as die nood druk nie. Kerstin ek moet tog later vir jou vertel van die avonture rondom die haarsnysker wat ek by jou gekry het. Ek het so ’n swak sny gehad die laaste keer dat ek eintlik wens ek het maar liewer jou skêr gebruik en my eie “haredos” gekap. Hier moet mens maar net lag, want ons almal weet dat my klein gansdonse nie eintlik deurgaan as ’n haredos nie. Met die het die swak sny nou na drie weke nie eintlik veel herstel nie. Stel jou voor: Dik bril, dik tande-treinspore en swak haarsny. Mensig.... ek hoop en glo julle is almal lief vir my en sal dit alles oorsien.
Dinge andersins is maar interessant elke dag. Herman is homesick. DIe kids is verontwaardig omdat Ancke vir amper drie weke weg gaan wees en hulle heeltemal alleen gaan los. EK werk. DIs doodstil daar by die huis. Herman se swembad het skielik "ge-shut-down". Dis eintlik sooo jammer dat ek nou moes begin werk, want dan kon ons eintlik nou biki escape het.

Net voor ek afsluit nog een padteken wat ek laaskeer nie genoem het nie, wat vir my einltik die toppunt was:
"no seatbelt, No brains"    ...ja die graaf op sy naam.
Cheers-vir-eers!

No comments: